
Seasoning your life: et slogan med et budskab
Vi gør det nemmere for mennesker verden over at nyde livets glæder
”Seasoning your life” er vores internationale firmaslogan. Baggrunden for sloganet er, at Kikkoman forbinder en 300 år gammel japansk bryggetradition med en moderne madkultur og en sund livsstil. Vores brandløfte – ”Vi skaber masser af madglæde i verden gennem en rund og fyldig smag” – udtrykker lige præcis det, der kendetegner Kikkoman.
Kikkoman står for et populært og elsket naturligt brygget krydderi, der gør madretter verden over mere lækre og spændende, på tværs af lande og madtraditioner. Naturligt brygget sojasauce udmærker sig ved en kraftig, rund og fyldig smag og unikke umami-komponenter, der gør maden til en helt særlig smagsoplevelse.
Kikkoman gør det nemmere for mennesker verden over at nyde livets glæder og fremmer samtidig den internationale udveksling og den globale udbredelse af andre madkulturer. Det er et vigtigt aspekt i virksomhedens idégrundlag – i lighed med en forbrugerorienteret tilgang og højeste kvalitetsstandarder.
Baseret på denne filosofi er Kikkomans mærkevarer kendt for deres fremragende kvalitet og enestående smag.
