Kikkoman lancerer nyt website

Januar 2020. Overskuelig opbygning, indbydende design og opdateret indhold: Sådan fremstår Kikkomans nye paneuropæiske websted og fremtidige tilstedeværelse på internettet.

Med relanceringen af det omfattende website, der dækker 17 forskellige lande, reagerer den verdensførende japanske sojasauceproducent på de ændrede brugerbehov og de voksende digitale trends på det europæiske marked. For de mere end 1,5 millioner årlige besøgende på webstedet betyder det nye design en endnu bedre brugeroplevelse med lige netop de emner, der interesserer dem allermest: Opskrifter, tips til madlavning, madinspiration og naturligvis detaljerede oplysninger om det store og varierede udvalg af saucer fra Kikkoman og gode råd til at vælge det passende krydderi. Den intuitive og brugervenlige opbygning sikrer, at både nye besøgende og trofaste brugere får det fulde udbytte af webstedet. Veletablerede temaområder, herunder den populære Kikkoman-opskriftssamling og siderne med generel viden om sojasauce, er integreret i det nye design under menupunkterne ”Opskrifter” og ”Kikkoman & Soy Sauce”, mens brugerne fremover kan hente spændende madinspiration i den centralt placerede madblog. Og som noget helt nyt finder du altid de seneste nyheder fra Kikkoman her i den nyindførte rubrik ”Nyt fra Kikkoman”. 

Det kan altid betale sig at kigge ind – se dig omkring på websitet, og glæd dig til masser af ny inspiration!